Rezolvare unidentified network ce a mers pentru mine

Sambata dimineata navigam pe paginile obisnuite atunci ascultam melodii pe youtube la un moment dat nu am mai reusit sa incarc nici o pagina, in bara aveam inca internet, am intat in control panel la retele arata ca am inca internet insa browseru nu mai deschidea nici o pagina. Am intrat si eu repede de am dat o dezactivare si o activare la placa de retea si atunci mi-a aparut acest mesaj anume unidentified network.
Ma rog ca sa nu supar pe nimeni normal pasii care trebuiesc incercati trebuie resetat calculatorul, modemul de internet router si ce mai e de resetat, trebuie si verificat dupa restart sa nu se fi pus ip-urile pe manual in control panel la Internet TCPIP(V4), se mai poate verifica cablu deseori blamat pentru asa ceva(deoarece la mine modemul se sincroniza se pare ca in serveru de la upc modemul meu aparea conectat cu internet).
Am mai avut probleme asemanatoare pe conexiuni realizate cu modem nu le-am dat atentie din cauza ca de vreo doua ori de cate mi au aparut deoarece evenimentul se petrecea asemanantor cu situatia cand un client este deconectat pentru neplata(retea pe cablu realizata cu modem), oricum am sunat si m-am asigurat ca nu este cazul meu.
In cazul meu am gasit ca sunt doua rezolvari:
1) Se poate incerca o resetare simpla la modem scos cateva secunde din priza desi la mine cand am folosit aceasta metoda a functionat mai mult resetarea generala(master reset) care se realizeaza mentinand apasat butonul interiror de reset al modemului(pana clipesc toate ledurile si se sting). Aceasta metoda a redat internetul la viteza maxima ce e drept dupa 15 minute fara sa ating nimic am ramas iarasi in timeout.
2) Metoda care a functionat la mine de aceasta data pe acest modem cisco si recunosc si acum mult timp pe un modem thomson modelul vechi a fost sa schimb mac-ul cu un program denumit Mac
Makeup. Acesta mi-a schimbat adresa mac a placii de retea dupa care obligat si ip-ul dat de isp a fost schimbat. Sincer acum scriu aceasta postare dupa 2 sau 3 ore trecute de cand am focut miscarea asta si iar mi s-a intamplat fenomenul. Deci se pare ca nici acest program nu este infailibil. Oricum daca vreti sa incercati eu zic ca o sa tina mai mult, urmati pasii din imagine dupa care resetati modemul (inchideti deschideti).

Link descarcare Mac Makeup

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL

Cum putem sterge un sistem de operare Windows XP daca avem doua sisteme instalate pe un PC