Alternativa player 720p pe pc

De ceva timp tot evit fisiere 720p deoarece tot se desincronizeaza sunetul si tot de atata timp cred ca procesorul meu dual core la 2ghz nu mai duce. Zilele acestea insa am gasit si am probat un player care merge cursiv si nu este kmplayer pt ca nu imi plac reclamele aleatorii si fara rost si nici vlc player care sincer nu se desincronizeaza insa face o postprocesare ceva de anumite cadre se fac radiografii asa gri si dispar greu. Lucru care m-a facut sa caut un player diferit a fost exact inconsistenta intre playere, adica unu mergea mai bine decat altu momentul ala cand spui "-Aha deci se poate!."
Ca sa terminam mai repede postarea o sa dau numele acestui player cu adaugarea ca lucrurile or sa fie putin "peste mana" cum ar fi lista de redare care am gasit-o putin mai greu dar exista .
Programul se numeste SMPlayer si se gaseste pentru download la link. si link
Suporta formate diverse si ce mi-a placut a fost ca nu avea nici bufeuri ca vlc si nici audio nu se desincronizeaza la 720p. Pe bsplayer la un moment dat daca as fi derulat o secunda se resincroniza audio pentru putin timp .
SMPlayer si ce playere mai sunt pe pagina de download se pare ca au codecuri proprii ceva in gen vlc dar se pare ca aceste codecuri sunt bune si functioneaza .
Supported Video (doar cele mai importante sunt listate)
-------------------------
- MPEG-1 (VCD) and MPEG-2 (SVCD/DVD/DVB) video
- MPEG-4 ASP in all variants including DivX ;-), OpenDivX (DivX4), DivX 5 (Pro), Xvid
- MPEG-4 AVC aka H.264
- Windows Media Video 7/8 (WMV1/2)
- Windows Media Video 9 (WMV3) (using x86 DLL)
- RealVideo 1.0, 2.0 (G2)
- RealVideo 3.0 (RP8), 4.0 (RP9) (using Real libraries)
- Sorenson v1/v3 (SVQ1/SVQ3), Cinepak, RPZA and other QuickTime codecs
- DV video
- 3ivx
- Intel Indeo3 (3.1, 3.2)
- Intel Indeo 4.1 and 5.0 (using x86 DLL or XAnim codecs)
- VIVO 1.0, 2.0, I263 and other H.263(+) variants (using x86 DLL)
- MJPEG, AVID, VCR2, ASV2 and other hardware formats
- FLI/FLC
- HuffYUV
- various old simple RLE-like formats
-------------------------------
Pacat ca nu scrie nicaieri ca se descurca mai bine cu rezolutii hd gen 720p.   ---  Bine ca am scris eu.
Te salut cititorule. Pareri?

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL

Cum putem sterge un sistem de operare Windows XP daca avem doua sisteme instalate pe un PC