Doar 5 trucuri de eliberat memoria dispozitivului mai putin ortodoxe

1)  Foloseste setarile Mediu de calitate la camera sau poate chiar calitate scazuta "Low Quality" , de obicei setarile de calitate inalta sunt supraevaluate ele defapt fiind un medium spre high, Ideia este ca telefonul pe setari maxime o sa aiba o mica latenta, din preistoricul telefoanelor cea mai inalta definitie la poze sau video facea mai greoaie comanda(ex: Atunci cand apesi pe butonul de captura a pozei si ai senzatia ca poza a fost realizata corect dar cand navighezi in galerie observi ca a fost miscata sau a imortalizat ulterior comenzii).
Modificand aceste setari nu numai ca poza va cantari mai putin insa va fi facuta mult mai rapid si in multe cazuri mult mai clara. Daca nu aveti setari rapide de calitate cautati sa micșorați rezolutia. Poze hd nu numai ca sunt costisitoare din punct de vedere ale costului dispozitivului insa si a performantelor acestora. Se stie ca oricand ai probleme de performanta reusesti ceva daca te joci putin cu rezolutiile(marimi).
Cred ca vanzatorii ar trebui sa speculeze aceasta ideie anume ca nu a fost dispozitivul construit sa folosesti setarile de maxima fidelitate,  atunci cand cineva ezita un telefon din cauza calitatii camerei sau implica utilizarea stocarii.
2) Foloseste un program de redimensionat imaginile, Am descarcat zilele astea Power Toys image resizer pentru windows 7, se pare ca exista dezvoltate aceste aplicatii si pentru sisteme predecesoare windows xp profesional.
Cu aceasta aplicatie am reusit sa redimensionez grupuri de imagini de pe dispozitiv si se pare ca aceasta aplicatie este optimizata pentru memorii externe. Eu de exemplu am scos cardul de memorie din telefon si l-am conectat pe cititor, dupa ce am redimensionat pozele le-am copiat si pe hard asa am dublat spatiul liber :).  Se poate descarca de aici si indicatii de utilizare aici sau aici. Poti conecta telefonul pe cablu usb la calculator si sa redimensionezi toate pozele cu acesta. (poate exista un program asemanator si pt android pe magazin, nu am cautat). Un tutorial mic aici .
3) Alege in Magazin Play la fiecare aplicatie daca are voie sa se actualizeze automat sau nu
Dupa aceia daca spui ca ai multe aplicatii instalate trebuie sa iti aduc aminte de cate ori ti-ai propus sa instalezi maxim 3 aplicatii si ai zis ca ai instalat mult mai multe, fara sa stii ca in aceste cazuri de cele mai multe ori aplicatiile de sistem au fost actualizate sau inlocuite de versiuni mai noi si au inceput sa ocupe spatiu fara sa stii. Da uneori nimic nu se compara cu o resetare a configurarilor din fabrica dar se poate amana aceasta daca, eu anumite aplicatii pe care nu le folosesc deloc nu le-as lasa sa se actualizeze.
4) Poti elimina actualizarile sau chiar poti dezactiva aplicatia.  Poti umbla la aplicatiile preinstalate gen Harti sau Google Search , eu dau dezactivare din prima si dezinstaleaza in acel moment actualizarile in asa fel ca din 350mb minim ajunge 0. Eu recomand acest lucru ca si forta majora, daca cineva te roaga si "nu vrea sa stergi nimic" poti sa faci un suc asa.
5)Poti sa instalezi un utilitar de curatare gen clean master sau aplicatia Simple Gallery  care sa iti arate fisierele ascunse trimise prin messenger sau whatsapp poze sau video si pe care le poti sterge daca nu mai ai folos de acestea.
Multe din idei sunt valabile si pentru sistemul de operare iOS in general setarile comune, iar daca ati gasit compabililitati sau diferente puteti sa comentati, sau pur si simplu sa apreciati,

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL

Cum putem sterge un sistem de operare Windows XP daca avem doua sisteme instalate pe un PC