Am incercat sa instalez Microsoft .NET Framework 4,7 si a dat blocking

Am incercat zilele astea sa instalez acest utilitar care ajuta sa functioneze anumite aplicatii si a aparut eroarea care se poate vedea in poza. Rezolvarea a fost cat de cat anevoioasa intrucat dupa aproapte 30 de minute de incercari intr-un final un prieten a venit la mine si mi-a aratat cum a reusit el sa scape de eroare . Ulterior am gandit eu ca si urmaritorii acestui blog vor sa stie ca exista o rezolvare la aceasta problema.
O sa descriu pe scurt cam ce motive ar fi de vina din cate am citit...
pe pagina producatorului . Se pare ca aceasta eroare apare in momentul in care computerul nu are actualizarea pentru D3DComplier (D3DCompiler_47.dll) instalate, ce o fi acesta nu stiu dar ma rog se pare ca este asa ceva care blocheaza.
Bine desigur ca poate fi si acea situatie in care calulatorul nu are actualizarile automate activate si efectiv sistemul de operare nu este adus la zi dintr-un motiv sau altul intr-o configuratie minima necesara pentru instalarea acestui utilitar.
In momentul in care esti sigur ca sistemul este ok din aceste puncte de vedere si ar trebui sa mearga nu-i asa, atunci incepi sa cauti pe net si ma rog. Din experienta spun ca daca ai nevoie pur si simplu de un asemenea utilitar poti descarca o versiune anterioara  4.5 am instalat eu fara probleme pe sisteme unde dadea eroare aceasta, dar exista si cazul in care cerintele de sistem ale unei aplicatii sau joc specifica exact versiunea 4.7 caz in care tre sa cauti rezolvari.
Rezolvarea este sa descarci din urmatorul link un patch un fel de fix un alt programel un kab care rezolva acea lipsa sau neputinta de a se instala a acestui utilitar si "blocking issues" care apar.
  • Pe Windows 7 SP1 x 86, utilizați acest link.
  • Pe Windows 7 SP1 sau Windows Server 2008 R2 x64, utilizați acest link.
  • Pe Windows Server 2012 x64, utilizați acest link.

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL

Cum putem sterge un sistem de operare Windows XP daca avem doua sisteme instalate pe un PC