Cum verifici toate marcajele pe chrome

Zilele astea am vrut sa imi verific marcajele pe care le aveam salvate in crome si am cautat extensii si programe care sa faca treaba aceasta automat . Cu programulprezentat in continuare am reusit sa imi curat din marcajele care nu mai erau valabile anume erau din ele care nici nu mai existau paginile sau chiar magazinele online. Oricum trebuie atentie ca unele pagini sunt doar temporar inaccesibile si atunci trebuie sa bifati cu atentie acolo desi interfata este foarte simpla. Un lucru care l-am observat este ca in momentul folosirii apare o fereastra cu un mesaj pentru instruirea utilizarii care initial am crezut ca este pur si simplu configurarea initiala dar era pur si simplu pagina de help in care se gaseau indicatii de folosire aceasta ulterior nu a mai aparut.


Prezentare generală extensie Bookmarks clean up
 Găsiți și eliminați marcajele duplicate manual și în loturi, scăpați de linkurile de marcaje sparte și de dosarele goale.
Această extensie permite să găsiți și să ștergeți marcajele duplicate, folderele goale, să îmbinați folderele cu același nume (în aceeași cale), să găsiți marcaje care funcționează și sunt expirate acesta ajuta să le eliminați cu ușurință. Avertisment: nu există nicio modalitate de a restabili marcajele eliminate, deci asigurați-vă că backup marcajelor(semnelor) de carte înainte de a utiliza această extensie.
Aceasta extensie se gaseste in Magazinul Web Chrome pe calculator (PC)  sau la urmatorul link



Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL

Cum putem sterge un sistem de operare Windows XP daca avem doua sisteme instalate pe un PC