Self-banking in carantina

Ieri am putut sa vad minunea acum Facebook integrat cu BT Transilvania bank sau invers dar oricum e bine . Poti sa faci diverse operatiuni dupa cum o sa vedeti dar problema ce mai mare ca nu toti stim ce este CIF , eu nu am stiut, pe un forum a spus cineva ca ar fi tot contul de iban dar nu imi iesea, clar nu imi iesea pentru ca robotul nu are help index prea mare :P. Eu mereu puneam ibanul si imi zicea ca e gresit insa nu imi dadea o ideie de faptu ca sunt pe aproape, banuiesc la fel e si la parole daca ai uitat un singur caracter nu este corect sa iti spuna ca esti pe aproape ca nu sunt asa multi oameni bine intentionati ca tine :)).

Noroc ca am cautat pe net si am gasit imediat pe pagina BT cum sa aflu ciful si a fost chiar usor . E culmea si haios cat de simpla este interactiunea cu robotul si te face sa te intrebi daca au mai facut si alte banci asa ceva si daca da e mai bine sa fie unic sau sa foloseasca toate bancile pentru ca e foarte folositor. Gasiti pe link explicatia cif o sa transcriu si eu putin.
Ai 5 modalitati de a-l afla dar eu afiseaz doar modalitatea prin care am aflat eu pt ca aveam iban notat pe un extras si pe o carte de vizita.
1.   Prin contul IBAN:
•   Daca *IBAN-ul tau se incheie in literele „XX”: (presupunem IBAN-ul:  RO32BTRL56201931N98886XX drept exemplu), atunci codul client (CIF-ul BT) este format din cifra 0 (in capat la inceputul secventei), la care se adaugă ultimele 6 caractere aflate înainte de literele „XX” citite de la stanga la dreapta (în cazul nostru acestea sunt N98886). Astfel, in cazul IBAN-ului luat drept exemplu mai sus, codul client (CIF-ul BT) este: 0N98886.
La mine in loc de acel N a fost S si se pare chiar s mic :) sa vezi acolo confuzie ...
Si pasul  unu este sa tastezi in conversatie acest cod si o sa apara meniul cu stema dupa o verificare prin sms cu cod de validare. Eu am ales sa ma deloghez (asa se numeste cand iesi de pe o aplicatie care necesita autentificare). 
In continuare vedeti ce se mai poate face cu robotii acestia in parte, doar cateva dar puteti vedea informatie diversificata pe linkul
Astept pareri daca v-a placut postarea si ce parere aveti de serviciile acestea care eu cred ca sunt grozave sincer daca trebuie sa stai la rand doar ca sa afli ce numerar ai in cont sau sa afli daca s-a facut transferul etc... lucruri simple se pot face asa ca alternativa viabila si fiabila .

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Exista sau nu virusi pe Filelist traker

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL