Problema inchidere apel nokia 4.2 actualizare mai 2020

Zilele acestea s-a intamplat unui preten fenomenul acesta anume ca in momentul in care el apela pe cineva sau primea un apel si dorea sa inchida in acel moment ramanea ecranul inchis ca si cum senzorul de proximitate nu ar mai functiona chiar daca departa dispozitivul de ureche. In acel moment orice ar fi apasat ecranul nu se mai activa pana apelul nu era inchis din partea cealalta a "firului".
Problema aparuta pe android 10 go pe nokia 4.2

Initial s-a dat vina pe folia de sticla care avea o banda neagra pe margine dar nu a fost.
Dupa aceia a mers la vodafone unde avea telefonul in garantie unde a explicat cu lux de amanunt problema insa echipa de r&d (research&developement) nu se gaseste in magazine si normal ca au recomandat resetare generala.
Eu auzind ca problema este recenta dupa actualizarea oficiala din mai oferita de nokia am intrebat daca a scapat telefonul sau daca a ajuns cumva apa la acesta iar raspunsul a fost negativ.
Asa ca uite asa cum ma vedeti am accesat setarile aplicatiilor si am dezinstalat actualizarea aplicatiei telefon. Asa am rezolvat tot intrucat permisiunile erau la locul lor golisem deja cache al aplicatiei si dezactivasem chiar suportul pentru proteze auditive de prin setari.
Nu m am minunat ca am gasit bugul imediat insa m-am bucurat ca am postat aici si poate urmatoarea actualizare ne gaseste cu bine lipsita de acel bug.

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Exista sau nu virusi pe Filelist traker

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL