Problema permisiuni camera și microfon facebook

Azi am avut următoarea problema unde inițial după reinstalarea browserului trebuia actualizate permisiunile videocall pe Facebook caz în care în secunda următoare eu am selectat opțiunea permite accesul la camera și microfon.
După selectare am așteptat ceva timp însă fereastra nou deschisa rămâne pe recomandarea de a oferi accesul la camera și microfon și nu mergea mai departe.

Am observat intre timp ca webcamu se activa și se dezactiva lucru semnalizat de ledul aferent.
Camera instalata automat de catre sistemul de operare 10 .
Am testat camera întâlniri pe site și acolo mergea însă pe videocall nu funcționa.  Am încercat inițial de am întors driverul actualizat de catre 10 la versiunea de baza (usb video device) însă după un restartează tot nu funcționa.
Ca sa scurtez povestea trebuie sa spun ca rezolvarea a fost ceva neașteptat ci anume dezinstalarea acelui driver din device manager și după din clica dreapta "scandal for hardware changes" și lăsat sa reinstalez automat driverul camerei video. Ca sa știi dacă este aceiași situație încearca sa suni doar audio fără videocall și dacă merge așa atunci mergi la pasul din devine manager  (managerul de dispozitive). Găsesti aceasta opțiune dacă slecteza my computer dai proprietati din click dreapta iar infereastra nou deschisa unde arata procesorul și ramul privești în stânga acolo este opțiunea manager dispozitive.

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL

Exista sau nu virusi pe Filelist traker