Eroare accesare pagina pe google chrome explorer si opera

 

Am observat zilele astea ca nu pot accesa anumite pagini pe browserul meu chrome, puteti vedea in imaginea alaturata ecemplu si o sa scriu in continuare incercarile mele de rezolvare ale aceste probleme cat si rezolvarea definitiva care momentan inseamna migrarea de la un broser la celalat.

Trebuie sa spun ca eu am primit aceasta eroare insa alt prieten de al meu a primit eroare data adica gen data setata in trecut certificat invalid.

1) Initial am incercat in fereastra incognito pe chrome care de asemeni nu a functionat. Dupa aceia am sters toate datele de navigare de la inceput si tot nu a mers pe chrome. Bineinteles ca am incercat si o reinstalare a browserului cu acelasi rezultat.

2) Am incercat pe alt browser anume internet explorer 11 integrat pe windows 7 care nu a mers, probabil trebuie testat poate sa functioneze pentru altii.

3) Cea de a 2a incercare a fost sa descarc opera care nu a functionat nici acesta si afisa aceleasi eroari si gen intoarcere la zona libera...

4) Am cautat pe google si am gasit cateva idei unde credeti pe forumul de support google, o sa radeti dar prima varianta era sa verific ora si data lucru facut inainte de toate dar a doua optiune era actualizarea sistemului de operare care eu personal sunt sigur ca ar fi rezolvat problema insa nu aceasta a fost solutia.

Rezolvarea usoara a fost sa descarc mozilla firefox care s-a descarcat cu o eroare unde am bifat continuare nesigur si imediat s-a instalat si am putut accesa toate paginile.

Edit: Inca o rezolvare care funcționează uneori este sa accesezi in bara de adrese la iconița cu lacăt si acolo sa ștergi manual certificatul invalid după care sa reîncarci pagina.

Va salut si dacă ai vreun prieten care are asa intamplari momentan poate alege firefox .... curios este faptul ca din cate stiu opera a fost achizitionat de firefox acel proiect mozilla ceva de genu unul functioneaza iar celalalt nu.

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL

Exista sau nu virusi pe Filelist traker