Placa video dedicata inactiva pe laptop gaming

 Placa video integrata lucrează in locul celei dedicate

In imaginea alaturata se poate vedea cum in task manager afișează gpu 0 cu activitate care este placa video integrata iar gpu 1 are zero procente activitate.
Eu am instalat driverele actualizate la ambele placi grafice si la fel apare activitate pe cea integrata.
Am verificat in dxdiag sa vad ce WDDM are fiecare driver in parte , se pare ca sub 2 nu ar afișa activitatea in task manager. Deci cineva cu WDDM 1 nu ar vedea activitatea in task manager pentru acel gpu.
Am bifat in Nvidia control panel la tabul Desktop, sa îmi apară activitatea plăcii video in bara de stare lângă ceas. Apare inactiva si acolo placa video. Pe laptopul meu msi am totuși butonul de power care își schimba culoarea depinzând de ce placa video este utilizata.

Cum sa testezi rapid

Am găsit un benchmark bun si destul de mic are cca 250mb , cu acesta am reușit sa probez placa sa

afișeze activitate chiar si in bara de stare in zona de notificare.
Acest progrămel este Heaven pe care puteți sa il descărcați de aici benchmark.

In poza alăturata puteți vedea aspectul acestui program cat si rezultatul. Poate ca anumite jocuri nu acceseaza placa video chiar daca selectezi din click dreapta sa ruleze pe acea placa video . Si anume poate nu selectezi modul compatibil cu placa gen directx sau OpenGL . 
Ce părere aveți , ați mai pățit așa, oare la cați dintre voi chiar in test nu s-a schimbat nimic, pt ca am citit e net ca exista si astfel de situații in care placa video nu se activează orice ai face. Poate uneori sa fie si de la sursa , de exemplu un laptop de gaming are un încărcător dedicat care depășește 20v si undeva peste 4 miliamperi . Încă o ideie ar fi ca pe baterie placa video daca nu se selectează performanta maxima in profilul de baterie atunci placa rămâne inactiva pe modul economic.

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL

Exista sau nu virusi pe Filelist traker