Contact Telekom fix - contact orange communication fix

 


Dacă în aceste zile cauți să apelezi sesizări tehnice Telekom fix aici găsești rezolvarea . Eu am căutat pe google și îmi cerea sa pun numărul de fix sau CNP și îmi tot spunea că nu exist în rețeaua aceia. Se pare că Telekom încă are servicii fixe în anumite zone ale României dar în orașul meu au fost preluate de Orange comunications . Am apelat pe numărul de fix care se termina in 1234 e normal sa cred că acolo trebuie apelat însă în anumite orașe se pare că nu este valabil. Așa că o sa postez numărul la care am sunatz este exact numărul care recomanda să te conectezi și pe aplicația MyOrange acolo puneți numărul de fix și sunteți identificat corect. 0212255930 este numărul de contact defecțiuni Orange comunications (Telekom fix) .

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Exista sau nu virusi pe Filelist traker

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL